Tilbake

Rosévin

Barcelona Rosé by Hola! 2022

184.90 NOK

Kjøp den på Vinmonopolet

Passer til

  • Aperitiff
  • Skalldyr
  • 90% Friskhet
  • 30% Fylde
Vinmonopol nr.: 15370901
Produsent Barcelona Brands
Årgang 2022
Alkoholprosent 11,5%
Volum 0,75 l
Land Barcelona / Spain
Drue Garnacha Tinta / Syrah / Tempranillo
Sukker 2,6 g/l
Syre 5,1 g/l
Emballasjetype Glass

ROSÉ av ¡HOLA! reflekterer alt som identifiserer middelhavslivsstilen i verdensbyen Barcelona. Resultatet er en vin laget for å oppdage byens hemmeligheter gjennom rosé-solbriller. Vi høster, presser og tapper Barcelonas spirit slik at du kan nyte den uansett hvor du er eller hva du gjør. Frisk, fruktig og lettdrikkelig; ROSÉ by HOLA! Vi lar deg vandre gjennom gatene, fra Passeig de Gracia, over Ramblaen til El Born. Nyt vinene og byen på sitt beste. Fordi Barcelona er mer enn et sted, det er en livsstil.

 

Vinene har en flott rosa fersken farge. Intens aroma med delikate hint av roseblomster, jasmin, vannmelon, jordbær og røde frukter på nesen. I munnen er den frisk, med god frukt konsentrasjon og syre. Den er velsmakende, med en tørr og vedvarende finish. Frisk og balansert, samt livlig med en elegant ettersmak. Perfekt som aperitiff, til delikate fisk og skalldyrsretter. God til sushi. Serveringstemperatur: 6°- 8°C. Vinen er lagd på en blanding Garnacha Tinta (35%), Tempranillo (50%) og Syrah (15%) i en lekker flaske med solreflekser på bunnen.

 

Drikken den sommer & vinter. Produsert i Barcelona.

Barcelona Brands

Barcelona Brands er en uavhengig pioner, produsent og merkeeier av en innovativ portefølje av vin og brennevin.


Som en uavhengig innovativ vin- og brennevinsprodusent tar Barcelona Brands seg av oss av vingårdene, produksjon, utvikling og distribusjon av alle sine produkter og merkevarer. Alltid på utkikk etter nye trender i markedet og utvikle de riktige løsningene for dem, slik at våre partnere kan skille seg fra sine konkurrenter på innovative måter. Vi garanterer et unikt og høykvalitets sortiment av kategoriutfordrere som vi kommersialiserer gjennom et personlig forhold.

 

«We do what we say»